Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  تست آنلاين رايگان تست آنلاين رايگان

digmag

راهكار حرفه‌اي براي ساخت آزمون آنلاين: معرفي نرم‌افزار E-AZMOON

آيا به دنبال راهي براي ساخت آزمون آنلاين به زبان فارسي يا انگليسي هستيد؟ آيا مي‌خواهيد بهترين آزمون ساز آنلاين را براي برگزاري آزمون‌هاي خود پيدا كنيد؟ در دنياي امروز، سرويس‌هاي زيادي براي ساخت آزمون‌هاي آنلاين وجود دارند كه به شما امكان مي‌دهند بدون نياز به مهارت برنامه‌نويسي، آزمون‌هاي خود را به راحتي ايجاد كنيد. اما كدام يك از اين سرويس‌ها براي شما مناسب‌تر است؟

در اين مقاله، يكي از بهترين آزمون‌سازهاي آنلاين را به شما معرفي خواهيم كرد. نرم‌افزار تحت وب E-AZMOON با امكانات و قابليت‌هاي به‌روز، اين امكان را به شما مي‌دهد كه آزمون‌هاي چهارگزينه‌اي را از طريق اينترنت برگزار كنيد و نتايج و گزارش‌هاي آماري را به صورت لحظه‌اي دريافت كنيد. اين ابزار به شما كمك مي‌كند تا به راحتي آزمون‌هاي خود را مديريت كنيد و از ويژگي‌هاي منحصربه‌فرد آن بهره‌مند شويد.


سيستم برگزاري آزمون‌هاي الكترونيكي E-AZMOON با قدرت و كارايي بالا، يكي از بهترين گزينه‌ها براي برگزاري آزمون‌هاي آنلاين است. اين نرم‌افزار به گونه‌اي طراحي شده است كه تمام نيازهاي شما را پوشش مي‌دهد. از امكان تعريف و برگزاري آزمون‌هاي چهارگزينه‌اي تا نمايش سوالات و گزينه‌ها به صورت تصادفي براي جلوگيري از تقلب، همه در اين سيستم موجود است. همچنين، قابليت مديريت همزمان چندين آزمون و نمايش نتايج به صورت لحظه‌اي از ويژگي‌هاي برجسته اين نرم‌افزار است.

كاربرد آسان و كاربري ساده، از ويژگي‌هاي بارز اين نرم‌افزار است. از دبستان تا دبيرستان، همه مي‌توانند به راحتي با آن كار كنند. اين نرم‌افزار داراي تست رايگان است كه مي‌توانيد با سنجيدن قابليت‌ها و كارايي آن، اقدام به خريد نسخه اصلي كنيد. سيستم مديريت و نمايش اخبار، ارسال پيام براي كاربران و مرور سوالات پاسخ داده شده در آزمون‌هاي قبلي نيز از امكانات ديگر اين نرم‌افزار است.

برخي از قابليت‌هاي مهم نرم‌افزار E-AZMOON شامل امكان دريافت هزينه دلخواه از شركت‌كنندگان به صورت آنلاين، سازگاري با كامپيوترهاي شخصي و تلفن‌هاي همراه، ويرايشگر WYSIWYG براي درج سوالات با علامت‌هاي خاص، اشكال و تصاوير و ضريب امنيتي بسيار بالا براي جلوگيري از تقلب است.

براي آشنايي بيشتر با قابليت‌ها و امكانات اين نرم‌افزار، به سايت ما مراجعه كنيد و ادامه مقاله را بخوانيد! اين فرصت را از دست ندهيد تا ابزار جديد خود را بشناسيد و از امكانات بي‌نظير آن بهره‌مند شويد!


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1403/4/30 ساعت: ۱۵ توسط:digmsg :